onsdag den 2. januar 2013

2 års fødselsdag


Bloggen fylder 2 år i dag - hip hip hurraaaaa.

Og sandheden er faktisk at jeg har mistet gnisten lidt for at blogge. I takt med at tiden går, stiger forventningerne fra mig selv og dem kan jeg ikke leve op til. Jeg har heller ikke så mange ord til at formulere en fin, letlæselig tekst. Om jeg helt stopper ved jeg ikke, men jeg vil nok ikke være så aktiv (nårh det er jeg ikke i forvejen), som jeg har været. Tak for de få, men søde kommentar I har lagt og fordi I gider at følge med.

Kort sagt - på gensyn!

10 kommentarer:

  1. Åh nej Line ikke også dig!!!!
    Vil du love mig at du holder øje med os andre så vi forhåbentlig kan mødes til træf igen :)
    Men vi ses vel stadig på IG(!)
    De kærligste hilsner fra Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læser stadig med hos jer andre og kommenterer nok også. Jeg synes bare ikke jeg har noget at dele af på bloggen. Og jo jeg er også på IG :) Så helt væk er jeg ikke. Du er så skøn Libbie.
      Kh Line

      Slet
  2. Ej, Line. Din blog er simpelthen så skøn! Jeg har fulgt med lige siden, du startede og nydt hvert et blogindlæg :)
    Bliv gerne ved for min skyld

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine, men når der er ikke er så meget at dele af, så er det ikke så spændende. Kan da heller ikke udelukke at der kommer et enkelt indlæg eller to hist og her.

      Slet
  3. Tillykke med de 2 år håber gnisten kommer igen for har nydt at følge med hos dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg håber også lysten kommer tilbage, nu må vi se :)

      Slet
  4. Hej Line- fuld forståelse for dine overvejelser, selvom jeg nu nyder at kigge forbi din blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fie :) Det kan være lysten kommer igen, men indtil da må du nøjes med instagram ;)

      Slet
  5. Uh hvor jeg kender det!

    Jeg er så desværre blevet hende der læser jeres andres blogge, men glemmer at kommentere. Nok fordi jeg stort set kun er på fra telefonen...

    Jeg håber du vil være med igen på et tidspunkt.

    Og tillykke med de 2 år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men der kommer da små pip fra Rabarberland indimellem :) Arh ja det med at kommentere er jeg heller ikke for god til, det er mere bøvlet fra telefonen.

      Jeg starter lige så stille op igen :) Og TAK :)

      Slet

Tak for din kommentar - det varmer :)